Minik_Mucizemmm_13 canım hamileliğimi öğrendiğimde benimde öyleydi progesteron 9.10 beta 2200 kusürdü Başka bir ildeydim Dr beta güzel dedi ama progestan hap verdi ve 10 gün sonra kese için geldiğinde progesteron hormonuna içeri girmeden baktır sonuçla gel dedi. Ama ben tabi Memleketime geldim hormona da bidaha bakılmadı yalnız ben o hapı 5 ay kullandım daha yeni bıraktım. Ve canım benim daha önce de 2 kaybım var. İsterseniz doktorunuza bir sorun sıkıntı yaratır mı diye