Minammm 38.haftadayım su içiyorum kayısı hoşafı içiyorum ama ona rağmen hala etki göremiyorum kızlar tavsiyeniz var mı ?
Melike464860 Minammm kefir iç canım probiyotik yoğurt ta çok iyi geliyor ama ben çareyi kefir de buldum hem bebiş içinde çok faydalı
Glsnisa14 Kayısıyı çok tuketirseN şekerli olduğu için ters teper.pirasa ,ıspanak bal kabağı hasla ye ve protein ağırlıklı beslen.yogurt mutlaka ye acilacaksin kuru meyvede de şeker var.bi de abur cubur kek falan tüketme
Minammm Glsnisa14 ayy evet bu ara çikolata ve keke aşırı bir düşkünlüğüm var canım çok istiyor onları keseyim biraz
Glsnisa14 Ah ben de öyleydim bebeğim 6 günde bir yapmaya başladı neler çektik aman şekerli gıdaları kısın