babymoomss Bu ay resmen doktor kontrol altında yaptık hersey yumurtlama dönemini ne zaman ilişkiye girip girilmicegini gün aşırı ilişkiye devam ettik tabi bu mart ayında 11 de hastalanmam lazim ama adetin bütün belirtileri var hamilelik olur mu bilmiyorum ama test yaptım tabi normal test tek çizgi çıktı adet gününü beklim mi sizde ama belirtileri oluncada yapmak istemiyorum negatif kesin diyorum..😔