Merhaba anneler 37. Haftada covid olan var mı bugün test verdim büyük ihtimalle pozitif çıkacağım. 2 doz biontech aşı oldum ama bebeğim için endişeleniyorum Sanki hareketleri yavaşladı gibi ve karnımın alt kısmında baskı var yürürken zorlanıyorum çatı muayenemde yapılmadı henüz erken doğarsa diyede endişeleniyorum😔