Rabia344 Kızlar kanda 4’lü tarama testi sonucunuzu nasıl alıyorsunuz kağıt üzerinde şema şeklinde çizelge mi var yoksa Farklı mı oluyor ? Bilgisi olan var mı ?
Adileeselvi Rabia344 Canım ilk gebeligimde yaptırmıştım özelde kağıt önden msj atmıştı doktorum gittiğim de kağıt vermiş ti
Rabia344 Adileeselvi yaa öyle mi kağıt nasıldı peki şema şeklinde miydi ? Örnek elinde var ise paylaşabilir misin canım
Adileeselvi Rabia344 Vallahi elimde yok şuan canım ama kağıt olarak verdiğini hatırlıyorum ikincide de ikili riskli çıkınca başka test istemediler
Rabia344 Adileeselvi Hmm tamam canım bende şeyi merak ediyorum böyle çizelgeli şema şeklinde oluyor diyorlar acaba o test de öyle mi veriyorlar bunu merak ediyorum