Aylakara26 mide yanması hamileliğin daha ilerliyen dönemlerinde oluyo aslında sizin için erken bende 25 haftadan sonra falan başladı hamilelik reflüsü dedi doktorum karın büyüdükçe mide yukarı çıkıp eziliyo ondan yanıyomuş bana süt iyi geliyo hiç sevmeme ramen içiyorum bide yediğim şeylerde etkiliyo acılar hamurişi meyve eğer dikkat edersem daha rahat ediyorum