FDM220 bende bebeğinizin kilosu çok düşük dememişim soran arkadasa dimi burda beni yargıladıgının farkındamısn neden gözüne battım? Bebeğimin kilosunu paylaştım ve en doğal hakkım yanlış bişey söylemedim sormuş söylemişim. Ne yani her. Kilo sorana cevap atmayackamıyım sanamı sorcam 😂😂😂😂 ay yaaa. Neyse senin kötü düşüncen apacık ortada ve sizin üslübünüzde sıkıntı var yada anlama kıtlıgınz var uğrasamayacağım nasıl anlamak istersen anla .