Bebeğim şuan 34+1 doktorumuz bu haftalarda artık dönmesi lazım dedi gerildim biraz. Bizimki hep aynı baş yukarda popo aşağıda. Ayakta sabit çalışan biriyim, 4-5 saat ayakta sabit durmam engelliyor mu acaba? Birde dönmesi için çok mu geç cidden sizlerin ki ne zaman döndü?