NurNaz Aysegulbztmr yaşam hastanesi 3300 sezeryan kontrole gittiğimde doktorum diğer hastaya söylerken duydum🙂
Oz4 Aysegulbztmr Hatem Hastanesi’nde 3.500 gibi bir şey demişlerdi. Öğretmen olduğum için öğretmen indirimi ile 3.200 gibi bir şey dediler. Daha dogumuma var o nedenle çok net hatırlamıyorum
Simal61 Aysegulbztmr liv e gidiyorum hatice şahin bıkmaz çok tatlı doktorum meb indirimi(yüzde 20 yada 25) ile 4250 demişlerdi en son
Oz4 Aysegulbztmr hastanede yatış yeri veren yerae gittiğinizde sorabilirsiniz doktora sormaniza gerek yok. Ben cekinmistim doktora soramamistim hasta kayıt yerinde yatış işlemi yapan yerde bilgilendirme alabilirsiniz demişlerdi.
Smyrayldrm Aysegulbztmr ben devlet hastanesıne gidiyorum sezeryan olacagım doktorum cok ıyı bırı ucretlerı baya ucmus Allah yardımcımız olsun ❤️
Oz4 Simal61 ben Yılmaz gencoya gidiyorum 245 normal muayene ama öğretmen indirimi ile 200 TL ye oluyorum
Oz4 Momcrowns hatırladığım kadarıyla 3.500 TL öğretmen indirimi ile 3.200 gibi bir şeydi. 100 tl de covid için test alıyorlarmış.
blueberyy00 Aysegulbztmr ben defa life Arif denizde olcam normal sezeryan aynı 4175 yeni yıl zammı eklenmemiş daha
Muhem @Tgce80 benim arkadaşım gidiyor ona çokta memnun ama tabi eşinin ailesinin tanışıymış o yüzden gayet rahat ve ne sorsam anlatıyor kendisi de hiç kafam da soru işareti bırakmıyor diyordu😀
Tgce80 Bende ona gidiyorm da evet tatlı dilli falan ama doğumu nasıl hastanesi acaba bir de biraz ticarete döküyorlar bazı şeyleri