Suzannaz 12 günüm kaldı benimde bende sezeryan olacağım makat gelişi olduğu ve kilosundan dolayı bebeğin en korktuğum şey sizin bu yaşadığınız acı hissetmek zaten paniğim nasıl o sedyeye yatacağım nasıl gidicem o ameliyathaneye hep bunu düşünüyorum acı eşiğim zaten çok düşük hele bide acıyı hissedersem ben bayılırım orda