Evlatlarim2 İlk hamilegim de yaptım şeker yüksek çıktı insülin kulandm ikinciye hamileym normal şeker aleti ile olctugumde iyi çıkıyor ama doktor yapmamı söyledi sizler yaptinz mi
cigdem4154 Evlatlarim2 ben yapmayı düşünmüyorum. Tarama testlerini de yaptırmadım sadece detaylıya girdim