S_C1006 iki kere muayeneye gittim canım bi kalp atışında bide ikili tarama da memnum kaldım. Güler yüzlü ilgileniyor seninle şikayetin olursa gerekli tahlilleri vs yapıyor her soruna cevap veriyor. Bana da daha öncesinde gözde hanim ve Mete beyi önermişlerdi. Mete beyi birden fazla kişi önerince ona gidiyorum