Edanurusta Evimde ayrı oda olmadığı için kendi odamda olacak yatağı. Mobilya beşiklerine de baktım park yatak modellerine de. Ama karar veremedim. Siz nasıl bir model tercih ettiniz hanımlar 💐❤️
Sehrbn_ Edanurusta park yatak tercih etmelisin bence ben olsam öyle yapardım yani taşınabilir özelliği var toplanabilir de bi süre sonra bende küçük bi tane almayı planlıyorum ama hangisi güzel ve kullanışlı bilmiyorum
Edanurusta Sehrbn_ Bende o şekikde düşündüm ☺️ Memlekete giderken toplayıp götürürüm yatağını yadırgamamış olur ☺️ Ama park yatakda güzel bir model bulamadım