denzyldz canım söylediğin şeyler hamilelik belirtisi tabi biz burdan bu belirtilere bakarak sana hamilesin diyemeyiz silik çizgi çıktıysa gebe olma olasiligin olabilir benimde 4 gün gecikmisti aynı gün hem kan verdim dayanamayıp test yaptım silik çıktı sonra doktorun yanına girdim hamilesin dedi ama seni umitlendirip üzmek istemem strese bağlı da olabilir ama inşallah hamilesindir rabbim inşallah nasip eder ❤️