Harunnisa
Sevgili hamisler 19+4 üm kilo almak yerine 3 kilo verdim daha hic kilo almadigim gibi gobegim normalinden büyük aslinda bebegin gram olarak iyi diyorolar ama ben hic kilo almadim hatta verdim cok fazla yedigimde hemen ishal oluyorum varmi benim gibi kilo verip alamayan