Meryem_1 25 haftalık erken doğum yaptım sütüm hala gelmedi kanamam çok az geliyor normal midir benim gibi durumda olan veya yakınlarındaki böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz lütfen 🌼
ipekveatlas gecmis olsun canım sürekli sağmalısın süt az gelse bile sağmaya devam et rahim kendini öyle toplayacaktır. bebeğin nasıl iyi mi?
Meryem_1 ipekveatlas Allah razı olsun canım bebeğimin durumu çok iyi değil bol bol dua ediyoruz Rabbimin takdiri 🤲🏻