ezgimm0027 Simge-arikca Geçen hafta sordum canim bizim sigorta icin emekli sandigi çalışan 4300 dedi bir gece kalmak icinde
sherwoodTR nurberk1 Benim 13 haftalık 😊 Hamileliğimi öğrendiğimiz günden itibaren Hicran Hanıma geldik 😊
nurberk1 sherwoodTR bende 16 haftalıkken başladım Hicran Hanıma doğumu da Allah izin verirse orda yapmayı düşünüyorum 😊
nurberk1 sherwoodTR Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah güzel geçiyordur hamilelik 🥰
sherwoodTR nurberk1 Çok şükür güzel geçiyor inşallah sizin de güzel geçiyordur :) sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🥰