Ben de şimdi kontrolden geldim 38+0 Dayım tam 3470 gram bebek fazla mı bilmiyorum gebelik şekerim var son günlerde tatlı yedim abartmadan biraz da gevşettim diyeti Dr a bunu söylemeden önce herhangi bir şey demedi ama bu bilgiyi verince kızdı yemeyin dedi zaten şu an iri bir bebek dedi normal doğum sezeryana dönebilir dedi 😒 sormasaydım sıkıntı yoktu bir şey söylemeyecekti , çatı muayenesi yaptı onunla ilgili de birimler demedi ben anlamadım yani , doğum iki gün içinde de olabilir 2 hafta içinde de olabilir dedi 🤔ve hiç düzgün bir ultrason görüntüsü vermiyor bebek şu an knala yakın olduğu için dedi siz de de bu şekilde mi