4 gun once test yaptim silik cikti dun tekrardan yaptim az da olsa belli oluyordu ikinci cizgim erken gebelik testi onerdiler onu yaptim ikisi de cok net bir sekilde belli oluyordu bugun kan verdim pazartesi gunu cikicak sonuclar ama gereksiz yere aklima kimyasal gebelik takildi acaba var mi oyle ya da boyle dusunup duruyorum ve dusundukce agliyorum geciren varsa yardimci olabilir mi