Gkkftm21 defalarca ayrıntılı ultrasona girdim Ankara şehir hastanesi ve Ankara etlik Zübeyde Hanım hastanesine sevk edildim ama çok şükür hiçbir şey çıkmadı omuriliğinde açıklık görülmedi riskim çok yüksek çıkmasına rağmen öyle Bi sorun olmadığını söylediler tabi kesin sonuç doğumda belli olucak haftaya nasipse doğuruyorum o zaman göreceğiz bakalım