K88_ son haftalarda kilo alımı azalıyor bizim 2 hafta gerilik vardı zaten minyondu iki haftadır da az alıyor dediğiniz gibi 100 gram anca. Plesanta yaşlanması başlamış son zamanların olduğu için görevini bitiriyor artık çok normal diye açıklama yaptı doktorum. 39+4 üz bu arada pazartesi salı doğum. Sancım ve ağrım olmadığı için suni ile başlatıyoruz kilomuz 3200 civarında ama 450 gram aşağı yukarı olabilir diyor doktor. Bakalım ne cikicak bizde merak ediyoruz 😍