Satiye12 ben hayatımda ilk kez enfeksiyon oldum. Onun sebebi de bir ara su içmekten tiksinmiştim. Olabilir mi acaba diye düşünmüyor değilim. Normal değerler 5 herhalde bende 9 çıkmıştı. Sağlık ocağında gösterdim çok az bir enfeksiyon olduğunu söyledi. İlaçtan daha çok su içmeye gayret ediyorum. Bu zamanlar çok oluyormuş böyle enfeksiyon vs.