Semmra Ben de 14 haftalık hamileyim covid oldum oksapar 0,4 lük kullanmaya başladım bugün 3.günüm. Tüp bebek tedavisi gördüğüm için göbekten iğne vurmayı öğrendim o yüzden göbekten vuruyorum koldan ve bacaktan hiç denemedim. İnanılmaz yakıyor hem vururken hem vurduktan sonra bilginiz olsun, 3dk falan sonra geçiyor yanması.