gulfemsvnc Kızlar o kadar heyecanlıyım ki, 35+0 kontrolüne gittim. Kafası resmen kaburgalarımda olduğu için 38+3’de alacağım dedi doktorum ve 28 Mart Pazartesiye günüm verildiiii🤤 Son 24 gün🙏🏻 Dualarınız bizimle olsun benimde tüm anne adaylarındaa💖