Dünden beri kaçıncı post yazışım. 38+1 iz suyum azalmış bebek çok küçük görünüyor 35 - 37 hafta arası çıkıyor. Sürekli farklı ölçüm. 2900 kilomuz. Doktor çok küçük diyor. 1 tane kaybımız var. Kızımıza bir şey olacak diye çok korkuyorum. Dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar.Normal doğum olması için alttan ilaç verdiler. Açılmaya göre doğum olacak sıkıntı olursa sezaryen dediler. Adım Derya kızımızın adını Asel Rana koyacağız nasipse. Ayetel kürsi okursanız çok mutlu oluruz.