Fatma4495 bende fısfıs kullanıyorum sadece 3 yıldır var, hamilelikte hic kullanmamaya çalıştım çok daralsam bile hava almaya çıkıyorum yatışıyor, ama doğumda sorun olur mu bilmiyorum bende ondan korkuyorum maalesef devlet hastanesine gittiğim için de ordan oraya yönlendiriyor net bişey söylemiyor