gulsaherol Kayseri şehir hastanesine giden hamişler veya yakını tanıdığı giden biraz bilgi verebilir mi doktor ilgi vs nasıl acaba? 36+5 haftalığım erkilet kadın doğuma gidiyordum ama oraya geçiş yapmak istiyorum ♥️
Gsvm38 gulsaherol canım ben diğer sorunuda yanıtlamıstım 😄 ben şehir hastanesine gidiyorum erkiletteki hastaneden cok cok iyi ve ilgililer tek sorun randevu biraz zor bulunuyor onun dısında doktor en azından seninle konuşuyo su gün gel söyle yap falan ama erkilettekiler yüzüne bile bakmıyo bana bebegimi bile göstermediler gittiğimde