kahvesever__ Arkadaşlar 30+6 yım sabah kalktımdan belli bir karın agrısı var sanki adet olucakmışım gibi neden olabilir 🤔 acaba benimle aynı haftada olupta bu durumu yaşayan varmı acaba??
Serpillcan kahvesever__ aynen öyle benim de , bende anlamdım , sabahtan bu yana bende de aynı durum var , bebek mi büyüyor diye düşünüyorum
eso14 kahvesever__ benimde o haftalar öyleydi. Bebek büyüdüğü için oluyor kızlar doktoruma sordum korkmayın 🌸😊
kahvesever__ eso14 çok teşekkür ederim baya korktum doktor kontrolüm var benim de çarşmba o zaman sorucam inşallah 🙏