Nurdan123 40+5 haftalık hamileyim bugün karnımın altında biraz ağrım var 15 20 saniye sürüp geçiyor 3 defa lavaboya gittiğimde kahverengi akıntı geldi birinde kan gibi hafif pembelik de vardı doğum belirtisi mi ne zaman hastaneye gitmeliyim
Lulikli Nurdan123 nişan gelmiş muhtemelen. Benim doktorum sancın 5-10 dakika kadar sıklaşmadığı, suyun gelmediği sürece gelmene gerek yok dedi.
Nurdan123 Lulikli sağlık ocağındaki hemşireye sordum artık doğum belirtisi onlar bi an önce git hastaneye dedi fazla da ağrım yok 15 20 dakikada bir 20 saniye gelip gidiyor bende biraz beklemek istiyorum aslında Suni sancı almamak için ama ne yapsam bilemedim
ogrencianne35 Nurdan123 hastane uzak değilse biraz daha bekleyin evde normal doğum sureci uzun sürebiliyor bazen çevremdeki normal doğum yapanlar dan biliyorum ben sezeryan doğum yaptım 😂
Lulikli Nurdan123 hastahane yakınsa bekleyebilirsin bence ama uzaksa gidilebilir 🤷🏼♀️ Benimki 1 saat böyle bi durumda ben giderdim mecbur 😀
Nurdan123 ogrencianne35 hastane çok uzak değil ama arabamız yok taksiyle gidicem yada acil bisyde ambulansla gidicem 15 20 dakika mesafede hastane. Benim de ikinci hamileliğim ilki çok uzun sürdü 21 saat Suni sancı aldım yine almak istemiyorum o yüzden beklemek istiyorum ama birsey olursa diye de korkuyorum
Nurdan123 Lulikli arabamız yok taksiyle yada acil bisyde ambulansla gidicem 15 20 dakika uzaklıkta hastane
Nurdan123 Yesim hemsire de bi an önce git deyince korktum aslında. Ağrı eşiğin farklı olabilir o yüzden az hissediyor olabilirsin git hastaneye dedi bilemedim
Nurdan123 ogrencianne35 evet gittim açılma yokmuş yatırmadılar geri gönderdiler pazar günü 41 hafta olduğu için ağrı artmasa da tekrar çağırdı nstye ozaman belki yatırabilirlermiş ama bugün ağrım biraz daha fazla yarına yine artarsa gidicem
Nurdan123 Nurdan123 birde bugün az az suyum geliyor sanırım otururken bisy akiyo gibi hissediyorum o yüzden yarın gidicem yine