taninmayananne Melly ben🙋🏻♀️🙋🏻♀️ maşallah çok etkiliymiş 🤷🏻♀️şimdide 38 haftada doğuramıyorum🤷🏻♀️😁😂🤦🏻♀️
Melly Çok şükür benim bi sıkıntım yok ama doktor bu hapı verdi karnım biraz aşağıda arada sertleşmelerim oluyor aa rahim boyunda kısalma yok açılma yok çok şükür içeriğini görünce çok tedirgin oldum kullanamadım acaba kullanıp doğum yapan varmıdır ki? Siz neden kullanıyorsunuz?
deletedmom209 Melly kullanıyorum ben hala erken doğum riskim açılmam 90 üzeri sancım var yani tıbba göre şu an doğuruyorum ama hala doğuramadım
Melly İnşallh vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi ben o ilacı kullanmadım halada kullanamıyorum korkudan çevremdede kullanan yok doktor verdiyse bi bildiği vardır diyorum ama elime alıp alıp bırakıyorum napıcam bilmiyorum deletedmom209
deletedmom209 Melly valla yanlış yönlendirmek gibi olmasın kullandığım günden beri bi kaç yerde bebeğin kilo almasını engelliyor diye okumuştum dün gittim bebeğim kilo almamış çöktüm resmen dünden beri içmiyorum
Melly Evet okudum öyle şeyleri bende korktum sizide korkutmak istemedim bunun yerine progestan felan kullanılıyormuş aslında kaç haftalıksınız?
deletedmom209 Melly 33 haftalığım ben progestan geçirecek gibi değil açılmam çok açılma olmadan başlasaydım evet işe yarardı ama geç artık
Elfidam Melly oyle bi risk bende de vardi ama progestan proluton igne bunlari kullnarak 35e giricez bakalim allahin izniyle
taninmayananne Melly bebeğim kilosu iki hafta çnde gidiyordu o ilacı kullanınca kilo alımı yavaşlamıştı ama benim bebeğim çnde olduğu için normale dönmüştü bi skntı görmedim oyüzden ilaçtan mı oldu yok başka bişeyden mi bilmiyorum
SedaMetinKizilta Canım bende 29 haftadan 35 kadar kullandım erken Doğum riskim ve sancılarım çok fazlaydı bebeğin kilo almadı sorun yaşamadım be ilacın etkisini fazlasıyla gördüm hatta bırakmak istedim çünkü çok rahatladım bence kullan şuan o ilaç sayesinde 38+4 oldum çok şükür
Melly Bana ne olur ne olmaz diye verdi sadece sertleşme vardı badiren karnımda bende30. Haftadayımama sancım felan yok şikayetim yokkende kullanmak istemiyorum açıkcası kafam çok karışık 🙈😒 SedaMetinKizilta