Psikolojim yerlerde dua ediyorum ve dua bekliyorum kızlar nolur dua edin bana 😭😭
Kızım 1,5 yaşında asla durmuyor mızmız çok huysuz gece uyumaz gündüz yemek yemez sürekli bacağıma yapışır asla dinlenme yok
Ağrılarım vardı ama yoruluyorum diye normal karşılıyordum bugün 33 haftalığım kontrole gittim 32 haftalık gözüküyor kilosu 1866 gram küçük bi bebek kızımda öyleydi 2720 doğmuştu onu dert etmiyorum ama kasılmalar çıktı nst ye girdim orda da hareketleri aşırı az bi daha gir dedi dinlenmen gerek erken Doğum olmasın bebeğin kilosu az dedi ( şimdi niye bu kadar peşpeşe yaptın demeyin 5 düşük 2 tüp bebek sonucunda Rabbim normla yolla verdi yavrularımı zor biliyorum ama bin şükür ) dua istiyorum çünkü destek kimse yok annemler var onlarda uyuz olmuşlar gidemiyorum gelemiyorlar kaynanamlar da şehir dışındalar eşim işten sonra anca yardımcı oluyor gün içinde hep TEK’im çökmüş durumdayım nolur dua edin bana