Sjkal_788 Ben kızlar 25+1 ama bebeğimi çok net hissetmiyorum önceden gayet net hissediyordum şimdide böyle bilmiyorum anladım sizce normal mi ?
Nazligulbaskak Sjkal_788 canım tatlı Bi şeyler yiyip sol tarafına yat ve bebeğini dinle doktorum bana böyle söyledi daha bugün
Barlasyektam06 Bende 22+2 haftadayim ara ara hareketlerini hssediorum ama dha tam öyle kuvvetli tekmelerini hssetmiyorum elimi karnıma koyup arıyorum pıt pıt kalp atışlarını hssedince rahatlıyorum szce normal mii doktorum 20haftadan snra hssedersin demsti ama