papatya56 Kızlar ıspanaklı börek yapcam ıspnagı çıgden yapsam pıser mı böreğin içinde yoksa ıspanagı pısırım mi
Melek141120 Ben pişirip yapıyorum soğanı pişirip ıspanağı koyuyorum onu da pişirip içine koyunca çok güzel oluyor
Melek141120 papatya56 olur tabi ama pişmiş daha lezzetli sanki 🌸 çiğden daha pratik olur Bi dene bakalım
kahvesever__ papatya56 olur canım neden olmasın güzelce yıka ellinle ov istersen içine biraz peynir koy sana kalmış tat versin diye biraz tereyağ koy sonra baharat tuz ve böreğini döşe gitsin yanınada bir çay oh mis afiyet 😋 olsun