Aslim34 Kaç haftalıkken ultrasonda gördünüz? Ben 5+3üm Dr gittim göremedi alttan muayene olmak zorunda kaldım. Normal mi bu durum ? Sizler ne zaman gördünüz ?
funda-93 Aslim34 benimde ilk gittiğimde keseyi görmek için alttan muayene etmişti daha sonra gittiğimde normal muayene edip kalp atışını duymuştuk
Sakine38 Aslim34 ben 6 haftalıkken ultrasonda görünmedi alttan muayne etti gördü şükür geç döllenme olmuştur dedi doktorum şu an 13+1 olduk biz👶
baby22_ Aslim34 5+6 da direkt vajinal ultrasonla bakıyorlar ilk bir kaç gidişte zaten. Ben de ilk öyle muayene oldum hatta aynı anda vajinal ultrason sayesinde bu kadar ufakken kalp atışını bile duyduk. Vajinal muayene olmak daha sağlıklı zaten hamilelikte.
Aslim34 baby22_ ben kalp atışını doyamadım 5+3de beni şimdi 6+2de çağırdı tekrar alttan mı bakılır ultrasonla veya kalp atışı ne zaöan duyulur ?
baby22_ Aslim34 bence alttan baıl ası her zaman daha iyi. Doktorunuz karar verir gittiğinizde. Siz vajinal bakılmasına biye taktınız peki
funda-93 Aslim34 2 hafta sonra çağırdığında kalp atışınıda duymuştuk tabi bebiş büyüyp hissedene kadar kontrol günleri gelmek bilmiyor insan tedirgin oluyor haklı olarak ama hamilelikte çokta stres yapmamak lazım ☺️
Sibeltug Aslim34 ben de 9. Haftama kadar alttan muayene ile keseyi görmüştüm hatta kalp atışını bile vajinal muayene ile duydum. Geç döllenme vardı ve biraz kilo dolayısıyla göbeğim olduğu için göremedik😂