1oguzannesi Kızlar normal doğumu etkiler mi ?? 37+5 gündeyiz . 39 hafta ile uyumlu çıkıyor . Doktor şuan için uygun ama ilerleyen haftalarda uygun olmaz dedi saçma değil mi? Netleştirmesi lazımken 🙄
Seyda95 1oguzannesi ben de 33+3 deyim ama 35+4 ile uyumlu bebiş , sizin dediğiniz gbi kafası da büyükmüş gelişimi bu şekilde devam ederse normal doğum yapamazsınız dedi doktorum , 37-38 haftalarda netleşecek
AnnelikHayali 1oguzannesi aynı durumdayız. Genetik olarak koca kafalı bir oğluşa sahibim. 😄 başıyla Rahime çok baskı yaparsa kırkıncı haftayı tamamlamaz diye düşünüyorum.
1oguzannesi Seyda95 bende netleştirsin istiyorum ama belli değil diyip duruyo şuan için uygun ama ilerleyen haftalarda uygun olmaz belki dedi
Seyda95 AnnelikHayali rahime baskıdan ziyade doğum kanalına kafaları sığmaz bizim koca kafalı bebişlerin 😂
1oguzannesi AnnelikHayali bilemedim valla sebebi nedir genetik mi başka bişey mi var . Sinir olduğum nokta şu ki şuan için doğuma uygun bişey olmaz diyo ilerleyen haftalarda uygun olmaz belki diyo yani sezeryan olacaksam son anda öğrenmek istemiyorum netleştirmesi gerekirdi
1oguzannesi Seyda95 ay evet ya az önce çıktım daha doktordan normal doğum için uygun mu diyorum şuan için uygun ama ilerleyen haftalarda uygun olmaz diyor
Seyda95 1oguzannesi çok haklısın bence de net bişey söylemeli insan psikolojik olarak hazırlar kendini en azından
AnnelikHayali 1oguzannesi çatı muayenesi yapmış mıydı peki? Doğumunu suni sancıyla başlatalım falan gibi bir öneride bulundu mu ya da?
1oguzannesi Seyda95 bende o açıdan istiyorum zaten normale hazırlarken bir anda sezeryan istemem yani 🙄
Suzanne Benimki de 2 hafta önden gidiyordu en son 3 haftaya çıktı kafa büyüklüğü 😂😂 normal doğumu çok istiyorum ama bu gidişle sezaryen olabilir benimde
AnnelikHayali Suzanne canım ilk oğlumda da aynı durumdaydım. İki hafta önden gidiyordu başı. Normal doğum yaptım. Zaten bebeklerin bıngıldağındaki kemikler doğum kanalına uyum sağlamak için iç içe geçiyormuş.
1oguzannesi Suzanne benimde bir 2 hafta önde diyolar bir 3 hafta önde bende anlamadım tam olarak ölçüsü nedir ama bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
1oguzannesi AnnelikHayali hayır çatı muayenesi yapmadı ben ilçede muayene oluyorum. Burda doğum için şartlar uygun değil merkeze yönlendirdi anestezi uzmanı pediatri doktoru hicbisey yok dogum için burası riskli olur dedi . Merkezde de randevu bulamıyorum ne çatı muayenesi yapıldı ne sezeryan mi normal mi net bişey dendi napacagim bilemiyorum. Suni sancı tavsiye etse bile kabul etmem zaten