Tgcycl Deniz2961 ben hastane çıkışı 5 tane aldım diğerlerini 3-6 ay aldım mesela kotonun 3-6 ayı 0-3 gibi kalıpları hepsinin farkli
HGulsah Deniz2961 Şöyle yaptım 8 9 takımı buldu yenıdogan 4 tane falan da 3 6 alayım diyorum kısa kollu tulumlardan sonrada Çıkar alırım bakalım bebek erken mi doğacak kilolu mu olcak zayıf mı olcak üstüne tutup alma taraftarıyım😂
HGulsah Deniz2961 Bide benım kuzenim yurt dışında oradan bişeyler almış hep 9 12 aldırttım uzun kollu tulum ekim kasım gibi 5 aylık olunca giyer onlarıda küçük olmasında büyük olsun rahat olur hem
Tgcycl Deniz2961 tulum daha almadım alicam onları da 3-6 almayı düşünüyorum 0-3 çok almicam çabuk büyüyorlar çünkü
[silindi] Balla biz eşimle 1 yada 2 tane aldık hastane çıkışını ama annemler konu komşu çok almış herşeyin yedeği var neydeyse😁
Deniz2961 Polenpolen52 Elfs [silindi] bana bnm ikinci gebelik sanki ilk gbi kararaz kaldım diğer kziimin da cgu kıyafeti vermişim ilk kızım biraz uzun doğdu yeni doğan hiç giydiremedim çok kısa ince birşeyde alamiyrm.cnku yazında olsa serin bir şehirde yaşıyorum allh bullak oldum
Elfs Mayıs sonu benim doğumum inşallah 🙏 yenidoğan ve 0-3 ay aldım şimdilik ama 40 ı çıktıktan sonra şortlu takım veya sadece zıbın şeklinde giydireceğim. 10 tane 0-3 ay var şuan 40 çıktıktan sonrası için alıcam.
BerivanDeniz Elfs canım bende Mayıs sonu yada haziranjn ilk haftası doğumum yazlık şortlu takım da aldım ama herkes 1 yaşından sonra giydirilir onlar vücudu hassas üşür fln diyor kimisi bir yaşına kadar kısa kol bile giydirilmez diyor
Deniz2961 HGulsah çok mntkli ilk kziimda çılgınca aldım.iki tarafında ilk torunu idi onlarda aldı kzim.bi doğduz 57 cm 3750 kilo yeni doğan aldığım bütün kiyfetler elimizde patladı 0-3 ayında en fazla 2 ay giyebldo
HGulsah Deniz2961 Yaniii canım bide eve kapanmıcaz ya çıkar bi dolaşır hava alırım hem 😂 Atarım onu da bebek Arabasına geze geze alırım 😍 Yaz bebeği bunlar havalar mis olur
Elfs Deniz2961 bu işler karışık bence biraz. Yani tam olarak hiç bir zaman tatmin olamıyorsun sanki. Aldığım yetti mi alayım mı falan şeklinde.
Elfs BerivanDeniz hangi şehirdesiniz? Ben Antalya’dayım burası çok sıcak burda giydiriliyor bir de çocuk doktorları da 40 gün sonra normal bizim gibi giyinmelerini söylüyor izlemiştim. Bir de çorap giydirilir belki.
dml33 BerivanDeniz yok ya bnm ilk çocukta nisan ortası doğdu haziranda bn tişört giydiriodm salopet falan sıcakta isilik oluolar hemen boynu falan özellikle
dml33 Deniz2961 ilk kızımdansa kaldi haziran başı bnmde bitane 10lu takım aldım hastanede ilk giymek için 0 3 ay 3 tanede evde vardi 5li 1 3 aylık 4 tane var salopet elbise falan var bide yeter yani sıcakta zibinli daha çok duruolar
Pyrz_07 Deniz2961 0-3 bi iki tane alın çünkü çok küçük oluyor eşimin boyu çok uzun bende kısa sayılmam aile uzun genelde bebek boyu uzun olunca 0-3 küçük geliyo yegenlerimde de 0-3 hiç kullanamadık 3-6 ay tercih edin bebekler hızlı büyüyor