dentin Gebeliğin ilk haftalarındayım. Livhospital Eda Deniz Atkın hocaya başladım.
Ona gitmeden önce çok doktor araştırdım ama kafama göresini bulamadım.
Eda hocanın doğal doğuma saygılı oluşu, ten tene temasa ve geç kordon klemplemeye özen göstermesi, doğum sırasında aromatik bitkiler kullanılması, ebelerden şefkatle söz edilmesi, hastane içerisinde sıra beklemeden içeri alınmam -kalabalık olmaması , doktorun açıklayıcı bilgiler vermesi bana doktor konusunda güven verdi .
Yarın ikinci kontrolüme gideceğim