Elifim Ss1 bende medipol üniversite bağcılara gidiyorum muayene 125 den 150 ye çıkmış saçmaladılar iyice zaten pahalıydı fiyatlar güncellendi diyorlar😏
tomurcukannesi Ss1 malzemelerin hepsi ithal olunca normal zamlanması dolar uçtu gidiyo hastanelerin yapabilceği bişe yok keyfi olduğunu sanmıyorum
deletedmom209 Ss1 neye zam yokki südyen alcam çamaşırcıya giriyorum abla dolar bize de vurdu diyo zam bi bize yok valla
Beram Ss1 hangi medipole gidiyosunuz bende medipole gidiyorum sizin dediğiniz fiyatlar değil malesefki 🤔
Patito__ Ss1 yine ii az zam gelmis bnm muayenem 135 idi 160 olmus sozde dovizden sanki dovizle bakior ultrasona para atiyor tobe ya
Hatunnn Ss1 doktor degilde bn acibademe gidiyorum bizdede artti fiyatlar sordumda tum tibbi malzemeler ithalmis oyuzdenn
Edbanne Ss1 şaka yapıyorsunuz herhalde!!! hayatın her alanında zam var. İlaçların bile ithal olduğu bir alanda zam olması kaçınılmaz!
Beram Ss1 fiyatlar neye göre belirleniyr acaba bana verilen fiyatlar cok farklıydı 160 muane 3.100 sezeryan dediler
Beram Elifim bende bağcılar medipole gidiyorum 160₺ idi şimdi ne kadar oldu acaba sizin doktorunuz kim
cennetkokusu Elifim Bu fiyatlar her yıl, sene başında güncelleniyor zaten. Yılbaşından sonra saniye durmuyorlar. Sene ortasında fiyatlar güncellenmiş miş miş. Dolar yüzünden deseler bari 😂
Lemanyusuf Esenler Medipole gidiyodum 12 gün önce muayene ücreti 50 liraydı normal doğum yaptım 870 lira ödedik zorunlu sezeryan 1200 isteğe bağlı 1800 dü 12 önce değişti mi bilmiyorum
Gamze1903 Lemanyusuf degisti canim degisti dogurup kurtuldun sen 😂 muayene 90di 105 tl olmus normal dogum 1100 flndi 1400 olmus sezeryan 1800 flndi 2150 fln olmus yani olmusta olmuss herseye zaam doguma 1 ay kaldi oda bana vurdu😂
Ayseayse5664 Lemanyusuf canım öncelikle hayırlı olsun. Darısı başıma inşallah esenler medipol de hangi doktora gidiyordum kimi önerirsin memnun kaldın mı
Beram Ss1 evet ben bilmiyordum öneri ile doçente gdiyorm şuan 180₺ olmuş baya fiyt frkk varmış gercektende
Gamze1903 ozlemkrts doktorum Ayten hanim doc oldugu icin 105 olmus muayne 50 tl olanlarda 70 fln olmustr sanirim 😁
ozlemkrts Gamze1903 benmde nur Cansu yardımcı doçent oldu 90 TL muayene ücreti var dediler 15nde randevum var banada 105 derlerse itiraz ederim bana 90 TL demişlerdi ben ona göre geldim derim
Elisadaa Gamze1903 nasıl memnunmusunuz ayten hanımdan bende ona başlayacağım doğum için neyden yana genelde ?