Aysunsaglam Merhaba hanımlar 29+3 olduk ilk gebeliğim bebeğim bazen çok hareketli bazende iki üç kıpırtıdan başka pek bir hareketi yok böyle olduğu zaman gece yatarken hareket ediyor genellikle normalmi endişelenmeliyim?
Seyda95 Aysunsaglam normal canım özellikle yemek yedikten sonra yat azıcık dürt karnını bir iki hareket bile ediyorsa sorun yok
funda-93 Aysunsaglam benimde ilk gebeliğim bende çok korkuyodum böyle olunca en son dayanamayıp doktora sordum her cocuk sürekli hareket edicek diye bişey yok demişti bana bazı bebekler çok hareket etmezler ama sizinki gayet hareketli sadece karınla alakalı olabilir bide suyunun miktarıyla da olabilir hissetme olayı şuan sonlara yaklaştık çok net hissediyorum mesela
Kbramsa Aysunsaglam gün içerisinde hareket halinde olduğumuz için suyun içinde sürekli sallanıp uyurlarmış bebekler akşam da dinlenmeye geçince onlar da hareketleniyor 😊
funda-93 Aysunsaglam evet bende çalışırken hiç hissetmiyordum izine ayrıldığımdan beri çok net hissediyorum artık onlarda bizim gibi yoruluyor herhalde 😊 sonuçta daha foğmadan çalışma hayatına atılıyorlar ☺️☺️