Elcnerdgn bende kan sulandırıcı kullanıyorum daha önceden iki düşük yaptım doktorum herşey yolunda giderse normal olabilir ama yinede çok isteme senin durumundakiler kendileri sezaryen istiyorlar bende sezaryen öneriyorum dedi ama nedense her iki türlüsünden de korkuyorummm..ya sezaryenden önce sancı gelirse diye ağrılarımda başladı..ama kan sulandırıcının normal doğuma engel olmadığını biliyorum sırf bu sebebten diyorsanız