Prenseslerimm_3 Kızlar 35+6 günlüğüm bugün kontrol vardı bebeğim 2200 gr geldi doktor kilo alamıyor bebek salı günü çantanı hazırla gel alabilirim dedi ben bekleme taraftarıyım daha 36’ya yeni gireceğim ne yapacağımı bilemiyorum
HGulsah Prenseslerimm_3 kilo alamıyor boşuna durmasına gerek yok demek istemiş zaten 36 haftayı geçmiş oluyosun doğumunda da doktorları dinleyin azcık
Villanelle Bebek eğer rahimde gelişmiyorsa plesentada kan akışında bir problem olabilir ve beklemek daha riskli olur. Neden anneler riskli olduğu halde bekleme taraftarı olur anlamıyorum. Doktor sanki zevkine erken doğum olabilir diyor
Muriahmet Bende aynı haftalardayim dün kontrolüm vardı bebis 2,500 gr dedi kilosu iyi dedi aramızda 300 gr fark var her doktorun dedigine de bakma baska doktora git internetten araştır sonucta senin çocuğun bazen doktorlarda yanılabiliyor