esraizmirli Hifaberra ya şöyle erkekler kızlara göre gelişim olarak daha önde mesela burda ayakları belli birde kafa yapısından erkek bence ☺️
Metehan_Acelya Hifaberra bana göre erkek bebeğin kesesi yuvarlak kızın ki C şeklinde duruyor. Genelde erkek bebekler anne karnında sağ tarafta durur derler. Seninki nerde
Dugmeninaaannesiii https://resimyukle.io/g/qrCfUxVMcN Acaba bana da bakar mısınız birde karnım böyle davul gibi şişti ayrıca içten içten çatladığını hissediyorum önce sızlıyor sonra kaşınıyo 11 haftalığız şuan doktor her şey normal dedi