Lajic benim 33 de başlamıştı. Doktorum normali 36 dan sonradır demişti. 33 de erken başlamıştı. 39+3 de doğum yaptım. Bebeğim minik doğdu. 3670 kgydu. Ama korkulacak bişeyi yok. Minik doğanlar daha çok kilo alıp topluyorlar. Şuan 6.5 aylık. Ayını çabuk yakaladı.