Bebekgeliyooo Kızlar tetanoz aşısı oldunuz mu? Olanlar kaçıncı haftada oldu, sonrasında neler yaşadınız anlatır mısınız 🤗
RabiaBozat Bebekgeliyooo ben 20. Haftamda oldum. İlk gün hiç bişey anlamadım ama 2. Gün ağrıdı kolum iki gün filan sürdü ama herkesin ağrıyacak diye birşey yok herkesin vücudu farklı sonuçta ama yaptırın ihmal etmeyin 😊
Mucize7 Bebekgeliyooo bende olmak için bekliyorum 13+3 ün sağlık ocağı Hemşiresi 16 haftada gel dedi ama doktorum 17 de git dedi bekliyorum bende 🙈 yaptıranlar bizi bilgilendirebilir misiniz
Ceyda94 Bebekgeliyooo ben 22. haftalarda ilk dozu olmustum. 2-3 gün kol agrisi cektim onun haricinde bir yan etki olmadi cok sükür. Ikinci dozu da haftaya vurulacagim.
gamzecee Bebekgeliyooo 20+6 vuruldum ikincisi 6 hafta sonra yapacaklar hiç korkma hep aynı olmuyor ben diğer gün kolum ağrıyacak diye bekledim ağrımadı sadece iğne giren yer kazık sokmuş gibi sadece o kadar oldu
Bebegimmm_1234 Carşamba günü yaptirdim19 haftamda agrı yapıyo ama faydası var hem size hem dogduktan sonra bebege kan aldılar idrar tahlili tansiyon ve bebişin kalp atışını duydum
Cigdemmylmzz Bebekgeliyooo ben bugün oldum. 24 haftalığım kolda biraz ağrı var oynatırken acıyor ama ben bugün ayriyetten şeker yüklemesi de yaptırdım o yüzden halsiz ve biraz tuhaf hissediyorum kendimi ikisi birden olunca. Birde çıkışta işe geldim 🤦♀️
AysunUgur Bebekgeliyooo ben 30 haftada tek doz şeklinde oldum, 2 gün omuzum fena ağrıdı, sol tarafıma zor yattım ama onun dışında bi sorun yaşamadım 🤲🏼
Sibel_3455 Bebekgeliyooo 20.haftada ilk dozunu oldum 2, 3 gün agrıdı, ikinci dozunu 35.haftada yaptırdım yine 2,3 gün agrıdı onun dışında Bi sıkıntı yaşamadım🙂