Zeynepun Merhaba 38+3 1 cm açılma var nst de sancım çıkmadı ağdaya ne zaman gitmeliyim? Sizce ne kadar surer normal bir açılma olması
Sybabyss Zeynepun bence bugün git canım ağda yaptırınca Rahatsız edecek derecede cıkmaz zaten hemen doğum geçde olsa