1yenianne Gamze1013 bence sorun olmaz..Ben de etli çiğ köfte yedim ilk haftalarda..Canımın çektiğini yiyorum yani fazla abartılıyor bence bazen
hunilimom Gamze1013 ben hiç tüketmedim ama kendi hayvanınız olduğunu felan demişsiniz iyi de temizlenirse bence az da olsa tüketilir zaten pişmiyor mu güzelce
FeriDee Gamze1013 iyice temizleniyo zaten iyice de kaynatılıto pis suyu da atılıyor ben baslarda yemiştim sadece sarımsak biraz mide yakıyo 😁
Gamze1013 Elfs neden acaba pis olabileceği için mi ? Zaten ciğer yürek kokoreç falan yiyemiyorum ama işkembeyi de kayınvalidem temizledi yAni kendi hayvanlarının o yüzden biraz içim rahat
Gamze1013 1yenianne aynen yA bende yapayım da yeyim ne zamandır canım çekiyor dışarıda zaten yemiyorum
CansuDRY Gamze1013 Sakatatlar hayvanda ve insanda toksinlerin yani zehirli atıkların en çok biriktiği yerler. O yüzden önerilmiyor. Dokularda biriken toksinleri yıkayarak atamazsınız.
Gamze1013 Ay teşekkür ederim kızlar yapacağım kontrolde doktoruma da sorarım zaten şimdi bunun için mesaj atmayayım doktora diye buraya yazdım
Elfs Nihan6 kemikler için faydası olur mu bilmiyorum. Kemik suyuna çorba ya da ilik çorbası diyorlar yetişkin insanlarda.
funnymummy Gamze1013 ben yedim kendim evde yapıp temizlenmiş alıyoruz bende iyice kaynatıp temizliyorum bi tek onu seviyorum ondan da vazgeçemem Arada yerim 😂