dilara_cinar99 Kızlar artık 37. Haftaya girmek üzereyim 36+1 de 3200 olmuştu kilosu bu haftadan sonra kilo alımı yavaşlar mi yoksa 4 kiloyu gecicek bizimki🤷🏻♀️
Eylulmom1 dilara_cinar99 Benim 37. Haftaya gireceğim zaman ultrasonda 3700 falan çıkıyordu. 38de doğum yaptım 3210 doğdu. Son zamanlarda ultrason doğru ölçmeyebilir. 3 kilo olsa yeter 😹zaten doğduktan sonra hızlı kilo alıyorlar doyduğu sürece
dilara_cinar99 Eylulmom1 Aynen öyle kilolu bebek sağlıklı bebektir anlayışı yok bende hem normal istiyorum doğumu ☺️