Hatun1 bende hamilr kalmadan öncede vardı hamile kaldım ve denir ilacına başladığımdan beri kabızım doktoruma söyledim kefir içmemi söyledi ben içemiyorum ama içebilrsen tüket derim ayrıca kayısı kayısı suyu armut ve üzüm yediğimde daha rahat yaptığımı farkettim sürekli ıknamak zorunda olan biriyim afedersiniz ama bunları yaptığımda biraz daha rahat oluyorum