2 gündür post açıyorum 7 haftalik kese 5 haftalik göründü bebek görünmedi korkuyorum 3 kez düşük yaşamıştım şimdi bi oglum var bidaha düşük yapmak istemiyorum lütfen dua edin bana çok korkuyorum 1 hafta sonra doktor cagrdi bebek görünür mü dersinz beni aydınlatın lutfenn