Mevludedamgaci Kızlar 15 mart doğumum ama nstde sanci çıktı erken gelebilir diye korkuyorum, doğuma kaç gün kala ağdaya gidilmeli sizce
Merveb46 Mevludedamgaci eğer sezaryense planlı ise doğumdan 1 gün önce gidin bence normal doğumu bekliyorsanız 37de gitmenizi tavsiye ederim
Aslylmz Ben 37 de bi gitmiştim çatı muayenesi falan olcaktı dün tekrar gittim 39 da daha gelmeyince buda sona kadar idare eder artık diye düşünüyorum ☺️
Esma55 Bence siz şimdi den gidin ne olur olmaz bide sancı artarsa emin olun ağda aklınıza bile gelmez sonuçta 10 gün sonra bile gelse 10 günde kıl çıkmaz